שיפוץ דירות עם טאצ' אישי

אתם חולמים על שיפוץ דירות? מתים כבר לחדר שינה חדש ומטבח מאובזר? אם תחשבו טיפה מחוץ לקופסא תוכלו לשפץ את הדירה בעלות נמוכה. הבית שלכם מעוצב באופן מיושן ולא עדכני? הגיע הזמן להכניס קצת צבע לחיים שלכם ושל המשפחה. במידה ויש לכם מעט ידע בעיצוב פנים ויש לכם טעם טוב, תוכלו לשדרג את הדירה שלכם ולהפוך אותה לבית החלומות. לפני הכול תכננו לכם תקציב ריאלי שביכולתכם להקציב לפרויקט. דברו עם בעלי מקצוע וכל המומחים הכל תחת קורת גג אחת !, ספרו להם מה התקציב שלכם והתאימו ציפיות למציאות. במידה וחלל הבית מאפשר את השיפוץ בתקציב המדובר, אפשר להתניע ולהתחיל לבנות את הפרויקט.

שדרגו רהיטים קיימים

הסתכלו היטב סביב ושימו לב אילו חומרים ניתן לשמר ולשדרג בכדי להמשיך להשתמש בהם ולחסוך כסף. במידה ויש לכם שידה ישנה עם מעט שיוף וצבע היא יכולה להיראות רהיט וינטייג' יוקרתי. לפני תחילת שיפוץ דירות, חשוב להחליט על איזה קו עיצובי אתם מעוניינים ללכת וכך לתכנן את הפרויקט כולו. במידה והחלטתם על קו כפרי וחם השתמשו בריהוט הישן שלכם, רפדו אותו ותוכלו לחסוך. לפי הקו שהחלטתם, יחד עם בעלי מקצוע תחליטו על ריצוף מתאים וכל החומרים הנלווים. חשוב שכל חלל הבית יראה באותו קו ויאפיין את הבית כולו.

קיזוז בהוצאות בשיפוץ הדירה

בכדי לשפץ את הבית יש צורך בעבודות חשמל, שיפוץ ואינסטלציה. יש צורך בריצוף, דלתות, שיפוץ ארונות מטבח, שיש, שיפוץ חדר השינה ובניית חדר ארונות, עבודות נגרות שכוללות את פינת האוכל והשולחן בסלון, כלים סניטריים, אביזרי נוי, תאורה ועוד, אצלנו הכל תחת קורת גג אחת ! יש לקחת בחשבון שיש הרבה חומרים ואביזרים להם נזדקק ולהתחשב בהוצאות בקנייתם. אם בחרנו לקנות סלון קצת יקר אז נשתדל לשפץ את פינת האוכל הקיימת או להחליף אותה במשהו במחיר מציאה. חשוב לקזז מפה ומשם בכדי לעמוד בתקציב ההתחלתי שלנו.

סגננו לפי טעמכם

שיפוץ דירות יכול להיות תהליך מסובך וארוך, אך במידה ואתם אוהבים ליצור ומתחברים לתהליך, כדאי לכם לקחת בו חלק. אחרי כל עבודות הקבלנות תוכלו לקחת את המשוכות לידיים, להחליט על צבע הקירות, היכן תשב הספה, צבעי הכריות, סגנון ארונות המטבח וכו'. כשמשפצים בית חשוב שיהיה בו טעם אישי כי לבסוף הבית המשופץ הופך להיות המקום המרכזי בחיינו.

מהפך מדהים לבית ושיפוץ ברמה גבוהה

לפני שניגשים למלאכת שיפוץ דירות יש צורך לבחון היטב את הקרקע. לא נוכל להתחיל בשיפוץ לפני שנבנה תכנית מדויקת, שתכלול את האזורים שזקוקים לשיפוץ ואת התקציב אותו אנחנו מקדישים. שיפוץ דירות לבתים שעדיין לא מאוכלסים זה המצב הנוח ביותר, מאחר ולבעלי המלאכה יש אפשרות לעבוד יותר שעות וכמובן שטח גדול יותר לעבוד איתו. לאחר שהחלטנו מה התקציב שלנו בכדי לשפץ, נתאים את התקציב לפרויקט כולו ונראה מה ניתן לשפץ ומה אפשר להשאיר כפי שהוא. שיפוץ דירות חייב להיעשות על ידי אנשי מקצוע שמנוסים בתחום. כמו כן מלבד קבלן יש צורך באישור של מהנדס בניין שיבחן את עבודתם. כאשר עושים שיפוץ מאסיבי יש צורך לעיתים בשבירת קירות, חשוב לפני כן לבדוק את הארכיטקטורה של הבית ולוודא כי הקיר ששוברים הוא לא עמוד ברזל שאמור לתמוך ביציבות של הקירות בבית. על כן, נורא חשוב למצוא בעלי מקצוע שמתמחים בתחום ולא יעשו דברים שיגרמו לנו לאחר מכן לבעיות עם המבנה.

ניצול מקסימאלי

כאשר ניגשים למלאכת שיפוץ דירות בבית האישי שלנו, חשוב שננצל באופן מקסימאלי את השטח של הבית ונשתמש בחלל באופן מדויק וקפדני. יש לבחון היטב כל אזור בבית ולהיערך בהתאם לאופן בו נחליט על שיפוץ הדירה. בדרך כלל לפני שמחליטים לשפץ, בודקים כמה יעלה לנו שיפוץ כל אזור בנפרד. לעיתים כשהתקציב קטן משפצים כל חלק בבית בתקופה שונה, הרוב מעדיפים לשפץ את האזור שמאפיין את הפנים של הבית, הסלון והמטבח. כאשר יש אפשרות לתקציב נוסף ניתן להמשיך עם המקלחת שירותים וכמובן חדרי השינה.

בעלי מקצוע אמינים

שיפוץ דירות הוא תהליך תובעני מאוד, כשמתחילים קשה מאוד להפסיק. השיפוץ הכי פראקטי הוא שיפוץ דירה ריקה לפני שעוברים להתגורר בה. מאחר ונורא קשה לחיות באותה דירה בה נעשים שיפוצים, הרבה אנשים מחליטים לשפץ רק לפני שהם עוברים לדירה או לבית. במצב כזה מחליטים בדרך כלל לעשות שיפוץ כולל לכל האזורים בבית בכדי לסיים הכול במכה. חשוב לוודא כי הקבלן איתו אנחנו חותמים הוא מקצועי ואמין. השיפוץ יכול להיות שונה באופן משמעותי בתקציב, בזמן ובאיכות, תלוי עם מי אנחנו מחליטים לעבוד.