מה צריכים כדי להיות מאושרים באמת?

בעבר הרחוק, אנשים החשיבו את עצמם מאושרים אם הצליחו לשרוד. באותה תקופה הצרכים המוגבלים של אותה תקופה היו: לאכול, לישון ולהיות בסביבה בטוחה והינה מספיק סיבות לאושר. גם אם היום יש מקומות בעולם עדיין האושר פירושו של דבר הוא כפי שהיה פעם, בעולם המערבי המצב השתנה מן היסוד.
האושר שונה מאדם לאדם ומה שטוב למישהו יכול להיות רעה למישהו אחר וכולם מסכימים שאין מתכונים לאושר. אם זאת רבים מאיתנו אין להם מושג מה זה אומר להיות מאושר. חלק חושבים שזה הכל מסתכם שיש גוף יפה, קריירה וכסף או תהילה. אבל זה לא הכל ולפעמים הם מגלים את האמת מאוחר מידי כאשר אין כבר זמן לתקן דברים.
טיעון מצוין בהקשר זה מסופק על ידי מחקרים של פסיכולוגים אשר ניסו להבין מה הוא הגורם המרכזי של האושר. הם פעלו במשך זמן על קבוצות שונות של אנשים.
מהמחקר עולה כי אנשים הופכים להיות מאושרים כאשר מבלים זמן לדבר על רעיונות, חוויות, דברים חשובים, או שיחת חולין כגון רכילות. הדרכים לא הובלות לבד לשימחה והם מאוד מסובכים. לא כולם מצליחים להסתדר לבד ולמצוא את הדרך אל האושר.
במחקר זה, החוקרים הקליטו את השיחות של מספר רב של אנשים. לאחר ניתוח אותם, הם מצאו כי נבדקים אשר אמרו שיש להם סיפוק רוחני גדול יותר רק במשך 10% מהזמן מדברים על אוכל, מזג האוויר, או חפצי נוי אחרים, ואילו תלמידים אומללים במשך 28.3% של הזמן עם שיחות פשוטות.
והינה ההמלצות של המחקר שאפשר ליישם אותם בשטח או לא.

ראשית, עלינו לקבל כמו שאנחנו, עם היתרונות והחסרונות שלנו. פסיכולוגים אומרים כי זה תלוי מאוד על האופן בו אנו מתייחסים הורינו או אלה
לא לחשוש לדבר על נושאים שיש להם משהו מביך. כל מה שקורה, ואם אתה מדבר על הגישה אליהם יותר.
כדאי להסכים עם בן הזוג, אבל כדאי לנסות יש ראש פתוח ורצון לשתף פילוסופיות החיים שלהם בלי לקחת אותן באופן אישי למי שנמצא באופוזיציה.
דרך להציג את הדאגות שלך, פחדים, בעיות כי אתה רוצה שינוי מה שמדאיג אותך להיות פגיעים יותר האחר, אתה בסיכון גם להישפט, אבל יש סיכוי להיות מובן ותמך. שאלו את השותף שלכם על איך שהוא היה ילד, אם הם מתיידדים בקלות, איזה סוג של ספורט הוא אוהב, אן הוא אוהב סרטים לצפייה ישירה, איזה אוכל מעדיף ועוד דברים שיביא את הזוגיות למצב שלהכרה מוחלטת.