דופקים כניסה לאירוע !

אין רגע דרמטי וחשוב יותר מהרגע בו החתן והכלה פוסעים, בתורו או בתורה, אל עבר החופה, כשמסביב האורחים מתרגשים ומחליפים ביניהם תגובות, דעות ורשמים.

הרי, מדובר ברגע הראשון בו כו-לם רואים אתכם בפעם הראשונה בערב הגדול של חייכם. זה הרגע שבו אתם נחשפים ככלה או כחתן על כל הפרטים הקטנים. זה הרגע עבורו השקעתם זמן, כסף ואנרגיות, אז למה לא לעשות את זה כמו שצריך ולבצע כניסה מרשימה ומפתיעה (ולא, לא נציע לכם לקפוץ מתוך עוגת קרטון ענקית. למרות שאם אהבתם את הרעיון לכו על זה).

מצנחים קפל

דמיינו אפשרות לראות את כל מתחם האירוע, לכמה שניות מלמעלה. אם אתם בעניין, ההצעה הבאה מאפשרת לכם לצנוח אל החופה.

כיום כל אחד יכול לצנוח עם מדריך צמוד, כשניתן לתאם את העניין עם החברות המספקות את שירותי הצניחה. אתם מגיעים למתחם, עוברים הדרכה קצרה, עולים על מטוס קל, ממריאים וצונחים על מדשאת גן האירועים, שם ממתינים לכם כל האורחים פעורי פה.

אתם יכולים לבקש מצנחים בצבעים מסוימים כדי להיראות טוב יותר ובתיאום עם הדי.ג'י כל קהל האורחים ירים את הראש ויצפה בכם משייטים בקלילות באוויר.

חברות הצניחה מציעות גם שירות של צילום הצניחה כולה מרגע העלייה למטוס ועד אחרי הנחיתה על הקרקע, כך שתוכלו להנציח את החתונה שלכם עם תמונות מרהיבות, בעיקר אם תצנחו בזמן השקיעה.

מסוק קרב

אם אתם לא צנחנים, ועדיין רוצים להגיח מכוון מעלה, תוכלו להגיע אל היעד הנכסף במסוק. כן, כן, מסוק מקושט סרטים צבעוניים ופרחים, שאולי אפילו "יגרור" מאחוריו שלט מבד עם השמות שלכם, או עם כל כיתוב רלוונטי אחר.

לפני אתם יכולים לעשות טיול בשמי הארץ, לקחת איתכם את הצלם ולתעד את הרגעים הקסומים כשאתם בעננים. משם תוכלו להגיע אל החתונה שלכם ולהביט על האורחים למטה ממעוף ציפור. אחרי שקלטתם את דוד משה מבצע פשיטה על הבופה ואת הבת דודה ליאת רצה לשירותים, תוכלו לנחות אל החופה.

החברות המציעות את שירותי הטיסה במסוקים, מאפשרות להוסיף גם איסוף ממקום קרוב לבית, טיסה אל ראש הר מבודד ורומנטי, שם תמתין ארוחת צהריים. אחרי ששבעתם, נרגעתם וצולמתם במהלך כל החוויה, יטיסו אתכם ישר לחופה.

הוייססה!

אם אתם פחות בענייני אקסטרים ויותר בענייני חיות תוכלו להגיע אל החופה שלכם רכובים על סוס אצילי.

כל מה שצריך לעשות זה ליצור קשר עם חוות סוסים רלוונטית, לאתר לעצמכם סוס מרשים ולתאם שיהיה שם לכניסה הגדולה. אם תבחרו בסוס לבן, בטוח שהכלה תהיה מרוצה.

אם אתם מתוקים ורומנטיים תוכלו לבחור להגיע אל החופה בכרכרה עתיקה ואותנטית, שמגיעה עם סוס, בילד אין (כמובן). כרכרה נטולת גג תהפוך את הכניסה לציורית ורומנטית, כשכולם יכולים להביט בכם בדרך. כניסה עם למתחם האירוע עם כרכרה תעניק תחושה מלכותית, כשהיא גם אינה מזהמת את הסביבה.

ואם אתם בכניסה מרשימה אבל פחות אקטיבית מבחינתכם, תוכלו לארגן לכם פמליית מלווים.
אז זו יכולה להיות קבוצת נגני שופרות ותופים שיהפכו את הכניסה למלאה באווירת קדושה טהורה.

אם אתם בעלי חוש הומור באופן משמעותי, תוכלו להיכנס עם קבוצת ליצנים שתישאר לעשות שטויות ולהצחיק את האורחים במהלך הערב כולו.

גם הליווי המסורתי יכול לעבוד: אם תאספו את הילדות הקטנות במשפחה, תלבישו בשמלות לבנות ותסבירו להן שהן צריכות לפזר עלי כותרת של ורדים לכבוד הכלה.