פרזול לשערים – וסוגי שערים

שערים הם הפנים של הבית, של החברה או של המוסד, ולכן חשוב ביותר שיהיו ייצוגיים ויפים כאחד. כידוע, כיום המבחר הוא אינסופי, החל משערים ידניים דרך מחסומים פשוטים ועד לכאלה החשמליים שנפתחים בלחיצת כפתור. לכל אלו מצטרף העיצוב החדשני שלהם, הקישוט זה למעשה פרזול לשערים.

עיצוב שערים לבית

עולם העיצוב שואף לייחודיות ולהופעה חד פעמים של כל מוצר ומוצר, בדומה להופעתו של כל אחד מאיתנו על פני האדמה. ככל שאין שני אנשים דומים, אין שני שערים דומים, או שזו לפחות השאיפה. החדשות הטובות הן שהשערים עשויים ממתכת, וחומר זה ניתן לעיצוב בקלות.

חשוב לדעת לנצל את היתרון הזה ולתעל אותו לצורך עיצוב מיוחד לשערים שלכם. פרזול זה קיים בכל מיני צורות, כאשר ניתן לפנות לפרזול תעשייתי או לייצור ייחודי. אם אתם רוצים שער איכותי וזול, אתם יכולים לפנות לעיצוב בפרזול לשערים שיוצר באופן תעשייתי. יחד עם זאת, אם השאיפה היא ליצירת אומנות מיוחדת במינה, אתם זקוקים לאומן מתכת שיבנה פרזול במיוחד בשבילכם.

מאיפה כדאי להזמנין שערים?

בראש ובראשונה חשוב הניסיון של החברה. ככל שהחברה מנוסה יותר, כן תעמיד לרשותכם מבחר אפשרויות רבות יותר ותצית את הדמיון שלכם. יותר מזה, חברה טובה לא רק מייצרת אלא גם מייבאת שערים איכותיים. לעיתים תתאהבו כל כך בפריט מוכן המיוצר מאיכות טובה, שתחליטו שזו הגשמת כל החלומות שלכם ולא יהיה צורך להמשיך ולחפש. חשוב ביותר לפנות לחברה היודעת להציע לכם מגוון רחב של מוצרים מהם תוכלו לבחור את זה המתאים לצרכים ולטעם שלכם.

איזה סוגי שערים קיימים ?

שער כנף – הוא אולי השער שמוכר ביותר מכל הדגמים של השערים חשמליים הקיימים כיום בשוק,
וזאת משום שהוא קיים בכל בניין בית פרטי או עסק, שער כנף זה מגיע בשני דגמים : שער חד כנף או שער דו כנף, מבין השניים הנפוץ הוא השער הדו כנף וזאת משום שבו שני הכנפיים נפתחים פנימה או כלפי חוץ לפי דרישתו של הלקוח .

חשוב מאוד: כאשר מתקינים שער כנף שתנאי השטח יתאימו לשער על מנת שיהיה עיגון וקיבוע של הכנפיים למשקופים.
ושהמשקופים יהיו יציבים בקרקע או בקירות חזקים מאוד על מנת להחזיק את משקלה הגדול של הכנף.

שערים נגררים – מגעים במגוון רחב של דגמים, צבעים וגדלים Uהשימוש העיקרי בהם :
כניסה לחניונים תת קרקעיים ומתחמים מסחריים למיניהם.
שער נגרר הוא בעצם שער שממוקם על מסילות תחתונות או עליונות, וזאת בהתאם לתנאים הקיימים בשטח. שערים אלו מיוצרים מחומרים שונים כגון: פח, פלקר, איסכורית וכו…

מחסום זרוע – מחסום זרוע המיועד למפעלים, בניינים ועוד…
מתאים לעבודה מאסיבית. כולל לוח פיקוד ומפסקי גבול, מחסום זרוע בטחוני כבד נגד טרור

מחסום זה מאופיין ביכולתו לבלום רכב מתפרץ.
המחסום בנוי מ-2 יחידות כאשר כל יחידה שוקלת כ-4 טון , בינייהם מקשרת זרוע מפרופילי פלדה ובתוכם מושחלים כבלי פלדה בעובי 19 מ"מ.
מערכת ההנעה מורכבת ממנוע + ממסרה מסיביים במיוחד ומונע ע"י שרשרת 3/4 כפולה.
כולל מערכת בקרה + ווסת תדרת מחסום זרוע כבד מורכב משתי זרועות אלומניום מאסיביות הכוללות חיזוקי עץ ומוטות הברגה.
כולל שרשרת איזון מחוזקת, לפתיחה מהירה. מיועד לסגירת פתחים ברוחב של עד 8 מטר.
מתאים לעבודה מאסיבית במיוחד.

דוגמא לשערים חשמליים מדהימים

מנועים לשערים חשמליים

כאשר אתם מתקינים שערים חשמליים ומחסומים אתם צריכים לדאוג לכך שעל מנת שאותם מחסומים יעבדו בצורה תקינה וטובה יש עליכם למצוא שהמנועים לשערים חשמליים יהיו המתאימים ביותר מבחינת קלות ההתקנה לשער גודלו של המנוע החשמלי, איזה משקל של שער הוא יכול לשנע.

על מנת שתבינו קצת יותר בכל שקשור מנועים לשערים חשמליים יש לברר עם המתקין שהתקין בעבורכם את המחסומים האם הוא מתקין בעבורכם גם את המנוע. חשוב לציין של התקנה משותפת של המחסומים לשערים יחד עם המנועים לשערים חשמליים יכול לחסוך בעבורכם את העלות של השער כולו.

לסיכום: בחרו חברה מקצועית כאשר אתם מעוניינים בשער בין אם זה לבית / לבית עסק או למוסדות, חשיבות המקוצועיות במקרה הזה הינה דבר שלא כדאי להקל בו את הראש