פיקוח עבודות חשמל

בכל רגע נתון, וגם ברגע זה בעוד אתם קוראים שורות אלו, עבודות חשמל מסוגים שונים מתבצעות ברחבי הארץ. שיקולים רבים בכל עבודה – שיקולי בטיחות שונים, שיקולי הוצאות, שיקולי עבודה, עלויות שונות, הרצון להביא תוצאות גבוהות מול הרצון לעמוד בלוח זמנים – דילמות רבות וכל שיקול חשוב בפני עצמו. על כן חשוב תמיד לקחת בחשבון שירותי פיקוח עבודות חשמל.

פיקוח עבודות חשמל – נדרש תמיד במקרים של עבודות חשמל בסדר גודל בינוני ומעלה, כאשר מספר רב של גורמים חוברים יחד לעבודות גדולות, או שנעשית עבודה גדולה עם כמות רבה של עובדים. מקרים כאלו מכילים בתוכם פרטים רבים, תיאומים שונים שצריכים לבצע, צוותים שונים הפועלים בו זמנית, הקמה ובנייה של תשתיות שונות וכל זאת תחת לוח זמנים צפוף ועמוס. לכן פיקוח עבודות חשמל הוא נדרש וחשוב.

פיקוח עבודות חשמל למעשה יוצר שליטה על כל נושא עבודות החשמל, מאפשר יצירת מקור אחד לכלל העבודות הקשורות, סמכות אחת המנהלת תחום זה, אחראית לו מכל הבחינות – בטיחות, תקנים, רמת העבודה, ועמידה בלוח זמנים, ואותה הסמכות היא הנותנת דין וחשבון ללקוח במסגרת תפקידה על תחום פיקוח עבודות חשמל.

חברה מקצועית  מספקת שירותי פיקוח עבודות חשמל, יחד עם מגוון שירותים נוספים בתחום זה. חובה להיות להם גם מהנדס חשמל בעל ניסיון רב בתחום החשמל, ומבצעת עבודות עבור לקוחות רבים, פרטיים ומסחריים כאחד, פיקוח עבודות חשמל , ייעוץ ותיאום לעבודות אלו, הכנה לקבלת תקנים ועוד.

בדיקת דגמים בהתאמה לתקן ישראלי

כל מכשיר, מוצר, או כלי פועל על פי מספר תקנים – תקן אמריקאי, אירופאי וגם תקן ישראלי. ללא תקן מוצר איננו מאושר לפעולה, ותקנים מסוימים נחשבים לסטנדרט מחמיר ועל כן יצרנים רבים שואפים לעמוד בכל התקנים והסטנדרטים הקיימים. התקן הישראלי נחשב אף הוא למחמיר ועל כל מוצר שאמור לקבל תקן ישראלי לעמוד בסדרה של בדיקות ודרישות.

קבלת תו התקן הישראלי פירושה למעשה קבלת הגושפנקה הסופית מול השוק הישראלי והצרכן הישראלי, וזהו התקן המחמיר אשר עמידה בו מעידה על איכות המוצר ועל החברה המייצרת אותו.

הבדיקות נעשות על ידי בדיקה של דגמים מסוימים או ראשי סדרה של מוצרים כאלו או אחרים ובדיקתם התאמתם לתקן הישראלי לאחר מכן נעשית הערכת מצב ואז מגיעים למקצה שיפורי עד להגעה לעמידה בכל התנאים שמלווה בקבלת תו התקן הישראלי. לכן, כאשר אנו רוצים לפעול על מנת להגיע לתו תקן ישראלי אנו זקוקים לייעוץ ועזרה מגורמים מקצועיים אשר מנוסים בעבודה מול מכון התקנים והגורמים השונים הקשורים בכך, התנאים אשר מעמיד המכון בפני יצרנים וקבלנים, הדרכים לפעול והתוצאות הרצויות. לכן מומלץ ליצור קשר עם חברה אשר יש לה כבר תוצאות מוכחות בשטח של עבודה מול מכון התקנים הישראלי במספר רב של פרויקטים ותחומים.

לחברה מקצועית שמספקת שירותים אלה כדאי שיהיו בעלי מקצוע מנוסים ומוסמכים (מהנדס חשמל , בודק חשמל) זמינים ללקוח 24 שעות ביממה ומסורים ללקוח עד לקבלת התוצאה הרצויה ועמידה בכל היעדים בהתאם ללוח הזמנים שנקבע.

עבודות חשמל

בחירת חברה לפיקוח עבודות חשמל

בבחירת חברה לפיקוח עבודות חשמל או לבדיקת דגמים להתאמה לתקן השיראלי יש לבדוק את החברה היטב, כשמדובר על חשמל לא כדאי להקל ראש בעניין מטעמי בטיחות, בדקו ביקורות אודות החברה ולקוחותיה מרוצים מעבודותיה, ניתן לשוטט באינטרנט ולמצוא מידע על כל חברה שרק תרצו !

כיום כל חברה או בעל מקצוע אשר מכבדים את עצמכם הם בעלי אתר אינטרנט או דף כלשהו במדיה והמידע נגיש לקהל הרחב, נסו לקבל גם כן המלצות מחברים או משפחה במקרה הזה חשוב לבצע סקר מקיף ולבדוק כמה שיותר לפני שמחליטים !