טיפים מקבלן שיפוצים

מכירים את המצב הזה שאתם גומרים לבצע משימה חשובה ומורכבת, ואתם כל כך גאים ושמחים אבל פתאום מתברר שפרט אחד קטן שלא ייחסתם לו שום חשיבות הופך את כל העניין לפגום במקצת, אם אתם מתכננים להתחיל בקרוב בנייה או שיפוץ של בית או דירה, בוודאי הקדשתם תשומת לב מרובה לריצוף, לצבע הקירות, ולכיוון החלונות אבל מה עם הדברים הקטנים?
אנחנו בקבלן שיפוצים, הכנו עבורכם טיפים קטנים מקבלן שיפוצים, שיכולים לעשות את חייכם בבית החדש או המשופץ לקלים ונעימים הרבה יותר.

טיפים מקבלן שיפוצים

  1. שיפוץ ובנייה הם הזמן הנכון להתקין אמצעים ואביזרים החוסכים חשמל ותורמים לנוחות למשל: קוצב זמן טיימר שמתוכנן מראש להפעלת הדוד לחימום מים בסמוך למועד השימוש במים החמים ולמשך הזמן הרצוי עשוי להפחית את איבודי החום בדוד כמו כן כדאי לבדוק את שלימות הבידוד התרמי על גבי צנרת המים החמים.
  2. אפשר לבקש מקבלן שיפוצים להתקין ראשי מקלחת וראשי ברז המאפשרים את הגברת לחץ המים תוך הקטנת כמות המים הזורמים דרכם.
  3. בידוד – אם כבר מדברים על בידוד רצוי לבקש מקבלן שיפוצים לבדוק ולשפר את הבידוד במסגרת השיפוץ, האפשרות לשפר את רמת הבידוד התרמי בקירות, תקרה, רצפה של הבית ולוודא סגירה טובה של הדלתות והחלונות שיפור הבידוד יגרום לחיסכון כספי בהוצאות החימום בחורף והקירור בקיץ.
  4. פתיחת דלת חדר כלפי חוף, צריכה להיות מתוכננת בקפידה, כדי שלא ייווצר מפגע תכנוני של חסימת מעבר או חסימת פרוזדור.
  5. אם אתם עומדים לצבוע את הקירות דאגו לכסות את המפסקים ואת השקעים לפני תחילת העבודה, עם נייר דבק רחב, זה גם יחסוך מכם את הטרחה שבניקוי האבזרים לאחר הצביעה, וגם ימנע מהרטיבות לחדור למערכת החשמל, כדאי לדעת שחדירת רטיבות למערכת החשמל עלולה לגרום לקצר ואף להתחשמלות.
  6. בחדר מרובע הפינות בדרך כלל אינן מנוצלות מספיק, אפשר לשבור פינה על ידי העמדת מיטה או רהיט באלכסון כך נוצר משולש מאחור. במשולש אפשר לשים מדפים או ארון עם פתח עליון למצעים למשל.
  7. על דלת ארון בגדים אפשר להתקין ראי, כך חסכתם מקום בקיר לראי, והגדלתם את תחושת המרחב בחדר.
  8. כאשר יש חשש לדלקות, יש להתקין גלאי עשן לפי התקן, ולרכוש מטפה כיבוי אש, המטפה יכול להיות אוטומטי ולהתחבר למערכת גלאי עשן ואש.

דוגמא נהדרת לשיפוץ חדר !

כדאי גם להיות מודעים לכך שעיצוב הבית יכול להיות מבלבל ומתסכל, לפעמים אף יכול לגרום לויכוחים, אנחנו כאן כדי להגשים את כל החלומות של כל דיירי הבית כגון: חדר עבודה מרווח, חדר משפחה שבו אפשר לשחק עם הילדים, סלון עם פינת קריאה ועוד…
קודם אנו מקשיבים! אחר כך מציעים מספר אפשרויות לעיצוב ותכנון פנים הבית לבחירתכם, עם רעיונות חדשים הכוללים מגוון פתרונות לבעיות כגון: צפיפות בבית, הגדלת שטח הבית על ידי שימוש לדוגמה: בחלל שיש מתחת למדרגות, במסדרונות ארוכים מדי, או מחסנים או מרפסות שאפשר לנצלם טוב יותר ועוד…

קבלן שיפוצים צריך לשלב ולשפר בין דרישות הלקוח ובין המציאות והתקציב. צריך לנצל את השטח היטב ככל הניתן, עם חומרים וצבעים לא רק שיתאימו אלה גם שיעמדו בתקני אש ובטיחות, ללא צפיפות ועומס יתר על המידה.

בעבר, היה צורך להפוך את כל הבית לשם שיפוץ או עיצוב פנים חדש בכדי להגיע לרמה גבוהה. היום קיימות אין סוף אפשרויות ורעיונות לעיצוב הבית עם חומרים שונים ומרהיבים, מומלץ להתייעץ עם קבלני שיפוצים מנוסה או עם מעצב פנים, לפני שמבצעים שיפוץ, כדי למנוע התנסויות מיותרות היכולות לגרום נזק בלתי הפיך, ולגרום לשינויים לא רצויים בהרגלי דיירי הבית.

אנו מאמינים שעיצוב הבית הוא יותר מאשר פתרון צורני אסתטי. מטרת עיצוב פנים היא להוציא את המיטב מחלל הבית תוך התחשבות ושילוב סגננו של הלקוח, חומר, נפח, צבע וצורה בתלת מימד. תפקיד נוסף של אדריכלות פנים ועיצוב הבית הוא העלאת ערך הבית לשם מכירה או לשם שדרוג, או בשביל חיים טובים ואיכותיים יותר. מומלץ ללכת בו על עיצוב חדש באופן ניכר אשר יחזיר באמת את ההשקעה שלכם (זמן, כסף, וטרחה).