טיולים מאורגנים להודו

מדינת או תת יבשת הודו הפכה במהלך השנים האחרונות לחלומם הגדול ביותר של אינספור טיילים ותיירים, מכל הגילאים והסוגים ומכל המדינות והיעדים בעולם. עובדה זו נגזרת באופן ישיר מן העובדה, כי הודו הינה מדינה ייחודית מבחינה תרבותית, ענקית מבחינה גיאוגרפית ואטרקטיבית ביותר מבחינת אקלים. עוד מן המיקום הפיזי הייחודי של המדינה ניתן כבר להרגיש את עוצמתה, בטח כאשר השכנות שלה הן נפאל, פקיסטן, סין, מיאנמר, האיים המלדיביים, סרי לנקה, אינדונזיה ועוד. בנוסף, המדינה הינה בעלת קו חוף כמעט פרטי משל עצמה באוקיינוס ההודי, קו חוף אשר פרוס על פני לא פחות מ – 7000 ק"מ של יופי עוצר נשימה. בנוסף, על מנת לספק לכל התיירים והטיילים אשר מגיעים להודו מענה איכותי מבחינה תיירותית, חברות תיירות ונופש רבות מציעות טיולים מאורגנים להודו ברמה הגבוהה ביותר.

 

טיולים מאורגנים להודו – מספקים את החוויה ההודית המושלמת

מדינת הודו הינה מדינה קסומה ומופלאה. יחד עם זאת, עקב גודלה העצום וריבוי המאפיינים שלה, אי אפשר להגיע להודו 'סתם כך' ולצפות לטיול בלתי נשכח. זוהי בדיוק המטרה של טיולים מאורגנים להודו, 'ללכוד' את הקסם של המדינה הזו ולהנחיל אותו לטיילים שלהם. בהתאם, חשוב להתלוות על ידי מדריך תיירות מקצועי אשר 'חי ונושם' את המדינה על כל איזוריה וגווניה. בנוסף, היתרון הגדול ביותר של טיול מאורגן להודו, הינו העובדה שהוא מרכז בתוכו את היעדים התיירותיים המעניינים ביותר שפשוט 'חובה' לראות. כמו כן, הוא גם כולל הדרכה מאת מורי דרך מקומיים אשר שומרים מאת אובדן דרך של הטיול. בנוסף, בסוף כל יום של הטיול, הטיילים מתארחים וישנים בבתי מלון והארחה אשר ממוקמים בדיוק ב'צמתי' היעדים השונים וזאת על מנת לשמור על טיול חיוני וקולח.

Taj Mahal palace in India on sunrise


לא בכדי אומרים כי הודו הינה גן עדן לתיירים

הקטגוריה של המזרח הרחוק מציעה טיולים מאורגנים רבים לאינספור מדינות מיבשת אסיה. יחד עם זאת, הודו נחשבת לאחת הבכירות שבהן, בטח כאשר מתוודעים לשפע האטרקציות שבה, וביניהן הבאות: ניו דלהי, או יותר נכון מטרופולין ניו דלהי העצום, אשר מכיל בתוכו את המבצר האדום והמפורסם, מסגד הג'אמה, אתר שריפת הגופה של גנדי, המקדש הבאהי אשר בנוי בצורת פרח לוטוס ועוד / העיר אגרה, זו אשר מכילה בתוכה את האתר אשר מהווה את שיאו של כל טיול בהודו, הלא הוא הטאג' מאהל, אחוזת הקבר עוצרת הנשימה אשר גבר בנה לאשתו היפהפייה שנפטרה, את הפאטיפור סיקרי, עיר רפאים מהפנטת אשר מכילה בתוכה אינספור ארמונות והיכלים מפוארים אשר בני אדם כלל לא חיים בהם, שיט בנהר היאמונה אשר גדותיו מוקפים בגן ירוק, מעוצב ומטופח ועוד.

חברות תיירות ונופש רבות מציעות טיולים בלתי נשכחים להודו

המזרח הרחוק נחשב לאחד מן היעדים העולים והמבוקשים ביותר מבחינה תיירותית במהלך עשר השנים האחרונות. בהתאם, חברות תיירות ונופש רבות מקפידות כל העת על תיחזוק ושדרוג קטגוריית המזרח הרחוק. מבחינת טיולים מאורגנים להודו, חברות תיירות ונופש מציעות טיולים במחירים אטרקטיביים ביותר אשר כוללים את האספקטים וההיבטים הבאים: לינה בבתי מלון ומרכזי הארחה איכותיים, כניסות לכל האתרים התיירותיים אשר מוזכרים במפרט הטיולים, טיסות בינלאומיות לכל היעדים (הלוך וחזור), רישום ואישור רישום של פוליסות ביטוח ייעודיות, אשרות כניסה, מיסי נמל, היטלי דלק ועוד. במילים אחרות, כל מי שמעוניין לנסוע להודו ולחוות אותה באמת, הן ברמה התרבותית והן ברמה התיירותית אשר כל כולה על טהרת המדינה, הרבה יותר ממוזמן לרכוש חבילת טיול מאורגן להודו.