הנוסחה לזוגיות טובה

מי מאיתנו לא היה רוצה לדעת  את הנוסחה לזוגיות טובה?? הרי אם נעיין בסטטיסטיקת הגרושים, הפרודים, המוכים, הנרצחים (לצערנו) והמתגרשים החדשים, נראה שהאחוזים בסטטיסטיקת האומללות מרקיעה לשחקים  משנה לשנה האם יש נוסחה לזוגיות טובה?? התשובה היא כן!! הנוסחה מאוד פשוטה אבל הביצוע שלה דורש שנים של  תרגול,  וזה לא פשוט כי אנחנו עצלנים ומאוד אגואיסטים. הנוסחה לזוגיות טובה- הגדרה: "כל זמן שתרצו להיטיב אחד עם השני הנה האושר בידכם, ביום שיתחילו הדרישות אחד מהשני האושר מכם והלאה" (הרב דסלר שחי לפני 150 שנה). פרוש- כל זמן שמטרת בן/בת הזוג היא השקעה בתקשורת  זוגית, לשמח את בן/ בת הזוג להראות טוב למענו/ה (כל הזמן לא רק עד החתונה) לכבד ולהוקיר אותו/ה לוותר ולמחול כשהם טועים אז האושר בידכם.

"ביום שיתחילו הדרישות אחד מהשני" כלומר ציפייה לתמורה על כל דבר שעושים כי  זה התפקיד שלה או שלו או ההרגשה שמישהו חייב לך משהו אז הקרבות מתחילים ואנחנו מתחילים להיכנס לתוך סטטיסטיקת האומללות. חז"ל נתנו את זה במשפט קצר וקולע. "בני זוג שזכו שכינה ביניהם לא זכו, אש אוכלתם" פרוש-בני זוג שזכו (לא במפעל הפיס אלא מלשון זך,זיכוך) שכינה ביניהם כלומר יש בהם מידות טובות  (כבוד הדדי,אהבה,מחילה,ותרנות)  זכו, ואם לא זכו כלומר יש ביניהם מידות רעות (קנאה, שנאה, קפדנות,  תחרות, חוסר ותרנות) אש אוכלתם, והכוונה היא לא לאש ממש אלה לאש המחלוקת (שהיא יותר גרועה בהרבה). חיי הנישואין חייבים להיות ללא התניות ואסור לבני זוג לחיות בדיעבד. אם נתינה והענקה זה לזו מטרת בני הזוג אז כל גבר יכול לחיות עם כל אישה, בני זוג חייבים להיות בבית כמו מלך ומלכה מלך זה אחד שיודע לוותר ולתת מעצמו, גבר שהופך את אשתו לשפחה הרי הוא עבד…. ואותו דבר למקרה ההפוך.

 סקס בזוגיות-  יש הרבה חשיבות לסקס בזוגיות, אבל כיום מזניחים את נושא התקשורת הבין זוגית ומייחסים יותר מידי חשיבות לסקס שהיא כמו שכתבתי קודם רק אחד המרכיבים שבונים אהבה אמיתית.

הסקס משמש כתבלין נהדר לאוכל שבושל מחומרים טובים אם עשוי האוכל טוב והמרכיבים טובים, התבלין ישביח אותו מאוד, אך אם האוכל נשרף לא יעזור שום תבלין נכון??

בקיצור קודם כל תקשורת, ושוב תקשורת ואז גם הסקס יהיה מתוקשר היטב….

לסיכום:הנוסחה לזוגיות טובה הינה שילוב של 5 גורמים.א.תקשורת נכונה וטובה בין בני הזוג.ב.הקרבה הדדית בין בני הזוג בכל תחומי המערכת הזוגית.ג.תיקון המידות העצמיות.  ד.תמיד להסתכל על חצי הכוס המלאה אצל בן הזוג. ה.תאווה גופנית הדדית שבינו לבינה .