בדק בית לאיתור נזילות

כשהמים בתוך הבית –איתור נזילות בדיקת נזילות. פיצוצים בצינורות אינם נדירים, ושומעים עליהם ועל הבעיות שהם גורמים תדיר. בדרך כלל נרצה בדיקת נזילות לפני או סמוך לרכישת דירה. בדיקת נזילות היא חלק מבדק הבית שצריכים לעשות לפני רכישת דירה חדשה או יד שניה. בדרך כלל כשאנו רואים את הרטיבות בקירות, בתיקרה או במרצפות הנזק כבר נעשה. ובכל זאת גם אז נזמין בדיקת נזילות על מנת לאתר במדוייק את מקור הרטיבות. כשמדובר בדירה חדשה, בתום שנה תיעשה בדיקת נזילות כחלק מבדק בית שמחוייב הקבלן לערוך לדירה. ובכל מקרה מומלץ לבקר באינטרנט . שם תוכלו למצוא מידע רב ומפורט יותר על בדיקת נזילות.

הרס של קירות ומרצפות במהלך בדיקת נזילות מים

בעבר השתמשו בגלאי מתכות על מנת לאתר נזילות. גלאי מתכות זה היה לא מדוייק במיקום הבעיה ולרוב הצטרך בעל המקצוע להרוס קירות ומרצפות על מנת לאתר את המיקום הספציפי של הבעיה. אולם הטכנולוגיה השפיעה גם כאן, והיום עורכים בדיקת נזילות באמצעות מצלמה תרמית, ששולחת קרני אינפרה אדום ומחשבת הבדלי טמפרטורה. בדיקת נזילות שמתבעת באמצעות המצלמה לא מצריכה הרס מיותר בבית. המצלמה סורקת את הקירות, הגגות והמרצפות ויכולה לאתר בדיוק מירבי את מיקומה של הנזילה, חברת בדק בית מתמחה בכך.

חשיבות בדיקת נזילות מים

אנו חיים במדינה שזקוקה וחוסכת כל טיפה. במיוחד כיום כשמחירי המים מאמירים יש צורך דוחק יותר להימנע מנזילות. סיבה זו מספיקה בהחלט, מלבד הנזק הנגרם לבית על מנת להזמין בדיקת נזילות מים. בדיקת נזילות מים לא יכול לבצע שרברב רגיל. בדיקת נזילות מים חייבת להיערך ע"י מומחה בתחום, שעבר הכשרה, מומחים כאלה ניתן למצוא ברחבי האינטרנט אשר מתמחים בבדק בית. בתום בדיקת נזילות מים נקבל דו"ח בצירוף תמונות צבעוניות שיוכלו להצביע על מיקום מדוייק של הנזילות, עלויות התיקון ועוד. נזילות מתרחשות בגלל פיצוץ בצנרת, איטום לקוי או אפילו ברז לא תקין. מובן שאם הברז מטפטף לא צריך לעשות בדיקת נזילות. בעצם, חשיבות בדיקת נזילות חייבת לאתר לחות פנימית ברחבי הבית ולהצביע על מקורה: צנרת, איטום או כשל אחר.

ציוד לבדיקת נזילות מים

הציוד העיקרי הוא מצלמה טרמית – אינפרה אדום לביצוע בדיקת נזילות. אך לעיתים יש צורך לבדוק צינורות לכל אורכם וכאן נכנס לשימוש צינור גמיש עם סיב אופטי שמצלם את הצינור מבפנים ויכול לאתר סדקים וכשלים אחרים בצינור. המצלמה התרמית גם תשמש את בעל המקצוע באיתור רטיבות גם מחוץ לבית: בגינה או בחצר, וגם כאן כדאי להישען על המומחים בתחום הנ"ל ישנם הרבה בעלי מקצוע טובים ואמינים גם כן שיוכלו לתת לכם שירות מעולה בבדק הבית.

סטופליק איתור נזילות ותשתיות

איתור נזילה

איך לבחור בחברת בדק בית ?

כדאי ואף רצוי לעשות מחקר שוק לפני שמחליטים עם איזה חברה או אינסטלטור לעבוד (כמו בכל דבר בחיים) ישנם טובים יותר ישנם טובים פחות והמחיר אינו פאקטור בעניין הזה !
ניתן להכנס לאינטרנט ולקרוא מומלץ מאוד … כיום לכל חברה או בעל מקצוע אשר מומחים בתחום בדק הבית
ואיתור נזילות יש דף פייסבוק / אתר אינטרנט / או כל דבר אחר, וניתן לקבל את המידע הרצוי אודותיהם
כבר לפני שהזמנתם אותם לביתכם . כדאי לשים לב שבידיהם יש הסמכה הנדרשת לכך ושיש להם עבר וניסיון בתחום כמו שנאמר : "אין חכם כבעל ניסיון" רצוי גם לבדוק עם לקוחות קודמים שלהם האם הם מרוצים מהשירות אשר ניתן להם במשך הבדיקה… אפשר גם להתייעץ עם חברים משפחה וכו …
רק לאחר שעשיתם את כל הבדיקות הללו בחרו בחרה או איש המקצוע המתאים לכם לבדיקה זו , בהצלחה.